Retourneren

Algemeen

Wilt u uw product retourneren? Geen probleem.
• De klant heeft minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden.
• Na deze melding heeft de klant nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.
• De terugbetaling hoort binnen maximaal 14 dagen plaats te vinden.
Heeft u nog vragen over uw retour? Neem dan contact op met onze klantenservice
Bent u niet tevreden over uw aankoop en wilt u een product ruilen? Volg dan bovenstaande retour instructies en bestel vervolgens het product naar wens.
Schade, verkeerd product of missend product
Heeft u het verkeerde product ontvangen, mist u een product of is een product beschadigd? Wat vervelend, onze excuses. Wij vragen u om het serviceformulier in te vullen.

Veelgestelde vragen

Retour

Wat zijn de voorwaarden voor mijn retour?
Voor het retourneren van online bestellingen geldt:
* Binnen 14 dagen na levering dient u bij ons het retourverzoek in.
* Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
* Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
* De producten moeten online of telefonisch zijn besteld (via koop op afstand).
* Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons showroom in Delft binnen de openingstijden.
* Wij controleren uw retourzending.
* Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag naar u
overgemaakt.

Hoe retourneer ik een product?

-- Ik wil zelf retourneren

In ons winkel in Delft (gratis)
Producten kunnen gratis retour gebracht worden in onze showroom in Delft. Houd er rekening mee dat dit alleen binnen de openingstijden mogelijk is. U kunt uw producten pas retourneren na het melden van een retouraanvraag via een e mail en het ontvangen van de bevestiging via Badkamertien. Wij plannen dan samen een datum en tijd, zodat alles netjes verloopt.

Bij een DHL ServicePoint (alleen pakketten, € 9,95)
Zodra uw retour aanvraag via mail is geaccepteerd en bevestigd via Badkamertien, krijgt u een verzendlabel via e mail. Plak het verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op het pakket. Plan het wegbrengen van uw retour naar een DHL ServicePoint dus pas na het ontvangen van het DHL label in.

-- Ik wil mijn retouren laten ophalen

* Groot transport (€19,95)
U kiest zelf het ophaalmoment en u krijgt de avond voordat de transporteur komt tussen 21.00 en 00.00 uur een e-mail met hierin het tijdvak van 3 uur waarin we verwachten langs te komen. Controleer ook uw spam inbox. Plak het Badkamertien verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op elke verzendeenheid (doos of pallet). Hier staat het retournummer op.

* Pakket (€9,95)
Het is ook mogelijk om uw pakket op te laten halen. Let erop dat u bij deze optie geen tijdvak of track & trace krijgt, maar alleen een afhaaldag. U krijgt 2 verzendlabels: een Badkamertien label en een DHL label. Plak het Badkamertien verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op het pakket. Plak ook het DHL label op het pakket. Deze ontvangt u per e-mail binnen enkele dagen na de acceptatie van uw retouraanmelding. Wij nemen contact met u op om een afhaalafspraak te maken.
Bent u uw Badkamertien verzendlabel kwijt? Contacteer dan onze klantenservice.

*Wat zijn de kosten voor mijn retour?
De kosten voor de pakketdienst (zowel laten ophalen door onze transporteur als wegbrengen naar een DHL ServicePoint) bedragen €9,95. De kosten voor het laten ophalen van groot transport bij u thuis bedragen €19,95. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Op de pagina Bestellen en levering vindt u welke producten met de pakketdienst worden opgehaald en welke met groot transport.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Bij onderstaande artikelen is retourneren niet mogelijk:
* Samples.
* Showroommodellen.
* Producten die speciaal voor u besteld en/of geproduceerd zijn.
* Wij willen u graag informeren dat wij helaas geen tegelpakketten met minder dan 3 pakketten kunnen terugnemen vanwege de specifieke badge- en kleurnummers. Dit beleid is van toepassing wanneer u na afloop van uw badkamerrenovatie nog tegelpakketten over heeft en deze wilt retourneren.

Terugbetaling via online betaalmethode of bankoverschrijving

* Bij een online bestelling zal het bedrag worden teruggestort via de door u gekozen betaalmethode, zoals iDeal, Bancontact, AfterPay, creditcard of PayPal.
* Alle overige betalingen (PIN, contant, rembours en bankoverschrijving) worden teruggestort per bankoverschrijving.
* Wij vragen in het retourformulier altijd om uw IBAN-gegevens.

Service

Hoe meld ik mij voor service?
Service of klachten meldt u via de service aanvraag.
Ons serviceformulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het serviceformulier zal altijd contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door de service aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.

Hoe meld ik schade?

Schade meldt u via het serviceformulier. Binnen het formulier kiest u voor 'Schade of defect'.
Het service formulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.


“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.


Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@badkamertien.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”